joi, 3 iulie 2014

Un wishlist Scurt!

                                A fost o vreme groaznica aici si nu am avut timp sa fac niste poze pentru a le arata pe blog desi am pregatit cateva postari pentru voi,sper ca maine voi reusi. Astazi va voi arata un mic Wishlist pe care il am in minte acum ,sunt doar cateva produse deoarece in ultima vreme mi-am tot cumparat ce mi-am dorit au ramas doar acestea pentru ca nu le-am gasit.
 

Inca nu stiu care din cele doua fonduri de ten sa aleg am citit pareri pro si contra la ambele ,nu am nevoie de o acoperire mare si stiu imi veti spune ca de ce sa imi incarc fata degeaba ,dar eu vreau sa am un fond de ten asa in colectie pentru acele zile speciale in care vreau ca tenul meu sa fie perfect si sa reziste mult asta e cel mai important. Voi care din cele doua imi recomandati?

Nu am Mac in apropiere si singurul loc unde am gasit acest fond de ten pudra este pe aoro, dar nuantele potrivite tenului meu nu sunt pe stoc. Deci astept..

Vreau o lotiune de corp Victoria Secret si un unt de corp inca nu m-am decis ce arome ,vreo recomandare?Care persista mai mult?




Voi ce wishlist aveti luna aceasta?
:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu