marți, 15 iulie 2014

My Makeup Train Case



Buna! Acum doua saptamani am cumparat aceasta valiza pentru cosmetice (daca pot sa ii spun asa). Am vrut sa fac poze exact cand mi-a ajuns dar nu am putut deoarece afara era inorat si nu aveam lumina buna,acum o ve-ti vedea plina cu cateva lucruri personale. Eu in partea de sus mi-am pus tot ce tine de make-up deoarece este mai bine compartimentat ,iar jos unde e spatiul mai mare mi-am pus ondulatorul,placa,fixativul..etc.. tot ce tine de par. 
Imi place foarte mult este foarte utila si pentru mers in vacante :)) da mie imi place sa car multe cu mine ,ceea ce ve-ti vedea mai jos o bara neagra este la maner care este detasabil,eu l-am scos si am uitat sa il pozez.
va las aici un link de unde o puteti achizitiona. Apropo ,partea de sus se incheie cu cheita,iar cea de jos nu.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu