miercuri, 10 septembrie 2014

Alte cumparaturi de la Aoro !! :)

     Chiar acum am primit coletul si m-am pus pe scris. Acum 5 zile mai exact va prezentam AICI  un haul si v-am zis ca s-ar putea sa mai fac o comanda cat mai repede. In special doream sa comand inca doua lotiuni de corp de la Victoria Secret pentru ca mam indragostit de cea pe care o am ,daca vreti sa aflati mai multe despre ea va invit sa cititi AICI.  Dar am vazut cat de mult imi place si crema de fata de la La Roche-Posay Effaclar Duo[+] ca am zis sa imi cumpar si gelul de curatare in varianta de 400 de ml (ieseam mai convenabil decat la cea de 200 ml) ma gandeam ca folosind ambele impreuna sunt si mai eficiente si oricum gelul meu de curatare de la Garnier este pe terminate mai am de maxim 4 folosiri,mai multe despre el AICI
 Deci in mare pentru asta a fost comanda ,dar mama mea avea nevoie de o vopsea si am zis ca daca tot dau comanda sa o cumpar si pe acesta daca doriti un review voi sta cu ochii pe mama cat se vopseste si o voi intreba si parerea ei si va voi spune . :) Stiti cat de influentata sunt eu de YouTube si cat de laudat este acest fond de ten Stay Matte Liquid Mousse asa ca am zis evident sa il cumpar si eu ,se poate sa imi doresc eu ceva si sa nu am?? :)))) . Si demult ma tenta peria de par Tangle Teezer si am cumparat-o. Si ultimul din pachet este un buretel ,eu mai am si din DM si de la RT genul acesta de buretel copie dupa Beauty Blender dar unul in plus nu strica ,mai ales cand celelalte sunt la curatat.


Despre prima impresie va pot spune putin doar despre creme le corp pe care deja le-am mirosit si le-am intins putin pe mana si despre peria de par . Sa incep cu Vanilla Lace are un miros subtil de budinca de vanilie si Strawberries&Champagne sincer de la aceasta ma asteptam la un miros WOW si foarte dulce in special pentru ca asa vazusem pe youtube ca spuneau fetele,dar nu m-a prea impresionat,dupa parerea mea nu miroase deloc dulce ci mai degraba floral. Deocamdata preferatul meu ramane Pure Seduction are mirosul cel mai puternic si dulce din cele trei,dar voi reveni cu review mai incolo si de ce nu cu o postare de comparatie. Peria am incercat-o putin pe varfuri (putin mai mult) si mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca peria nu a tras nici macar un fir de par.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu