luni, 15 septembrie 2014

Victoria's Secret Vanilla Lace Body Lotion

Buna fetelor ,azi e luni...ce bine!! :)) Cum stiti ca vreau sa postez in fiecare luni -miercuri-vineri,azi fiind luni e timpul unei noi postari si de data aceasta un review. Dupa cum se vede si din titlu vreau sa spun cateva lucruri despre crema de corp de la Victoria's Secret de data aceasta varianta Vanilla Lace. In primul rand sa va zic cam ce contine ,unde o gasiti...chestii de genul. Are 250 de ml expira in 12 luni de la deschidere ,aroma fiind vanilla&musk cum se intelege si din nume si se gaseste la Aoro la un pret in jur de 40 lei. Stiti atat de bine cat de entuziasmata sunt de Pure Seduction si de aceea v-am aratat ca dupa o saptamana am pus comanda si am mai luat doua variante ,iar despre una dintre ele va voi vorbi azi.

Cateva zile inainte sa pun comanda m-am tot uitat pe Youtube la review-uri despre aceste creme si am ramas sa incerc acum acestea pentru ca erau printre cele mai laudate. Prima oara cand am deschis capacul si am mirosit am zis ca miroase fix a budinca de vanilie,ceea ce m-a incantat ..la inceput. Dar de la a doua adulmecare mirosul parca se schimba si vanilia nu se mai simte asa tare si se va simti un miros discret de mosc,ceea ce nu imi displace dar preferam mirosul dulce asa cum l-am simtit prima oara. Ei bine la capitolul rezistenta nu se compara cu Pure Seduction acesta dupa 10 minute debea daca il ai simt pe piele ,foarte discret si acest lucru m-a dezamagit cel mai tare ,chiar ma asteptam sa persiste la fel de mult ca celalalt. Consistenta lui imi pare cu o idee mai hidratanta si mai densa decat Pure Seduction dar diferenta nu este mare. Pe miercuri va urma si un review la varianta Strawberries&Champagn de la care aveam cu totul alte asteptari dar va voi povesti la timpul potrivit .









                                                                     De la mine primeste:
                                                                              

                                                                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu