miercuri, 24 septembrie 2014

Paleta Sleek Vintage Romance.

                                   Hello Girls!!Nu stiu cat va puteti da seama de nuanta culorilor pentru ca am incercat sa le surprind in poze si cu blitz(sa vedeti sclipiciul din ele)dar si la lumina naturala. Ok aceasta este paleta Sleek Vintage Romance. Eu am doua palete de la sleek ,aceasta si Oh So Special. Sincer nu am incercat foarte multe palete pentru ca nu sunt genul de persoana care sa foloseasca fard de pleoape zi de zi,ba chiar foarte rar. Pentru ca desi imi place cum iese machiajul,pe mine una nu ma avantajaza prea mult,prefer sa port un eyeliner negru.rimel si putin iluminator sub arcada sau cel mult un fard crema bine blenduit pentru un strop de culoare. Tocmai de aceea am renuntat sa mai imi cumpar multe palete pentru ca nu prea are rost in cazul meu,daca m-ar fii avantajat va spun sincer ca deja aveam toata colectia de palete Sleek. Au niste nuante superbe dupa cum bine stiti toate ,pentru ca mai toate fetele vorbesc despre asta,si foarte pigmentate.



Aceasta paleta este mai ales pentru un machiaj mai intens al ochilor,un machiaj de seara.Dupa cum se vede majoritatea fardurilor contin sclipici. Imi place foarte mult ca este mica si poti foarte usor sa o iei cu tine cand pleci doua- trei zile undeva fara sa te incomodeze. Nuantele sunt foarte putin prafoase ,dar se blenduiesc foarte frumos. Vine cu un aplicator ,pe care eu doar o data l-am incercat dar nu imi place. Si din nou un plus zic eu pentru Sleek este si oglinda atasata (si in cazul setului de blush-uri). Eu le recomand daca sunteti fane machiajului ochilor si daca va avantajaza, Si eu le mai folosesc doar ca mai moderat si incerc ca nu fie foarte intens.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu