vineri, 19 septembrie 2014

Babyliss..Vichy si din nou Aoro !!

Buna fetelor! Astazi mi-a sosit un nou colet de la Aoro (acest site chiar da dependenta) de data aceasta mi-am cumparat doar doua produse si anume Babyliss Pro Curling Iron 2269TTE pe care il gasiti pe site la momentul de fata la pretul de 252 lei in caz ca va intereseaza ,mi l-am dorit de ceva timp dar nu eram hotarata daca sa il cumpar pe acesta sau altul ,este acel tip de ondulator triplu ,inca nu l-am testat si sper din tot sufletul sa imi placa si sa isi faca treaba. Si aveam nevoie neaparata de aceasta crema de la Vichy Aqualia Thermal Rich crema calmanta si hidratanta ten uscat pentru ca cum bine stiti mi-am cumparat nu demult crema La Roche-Posay Effaclar Duo [+] si desi este o crema foarte buna imi usuca putin tenul si aveam nevoie de o crema foarte hidratanta pentru acele momente iar despre aceasta am auzit numai de bine,eu am luat in varianta de 40 ml fiind la tub (cea de 50 ml e la borcanel)si mie mi se pare mult mai igienic varianta aceasta. Inca nu am testat nici crema nici ondulatorul dar va urma un review cat de curand. Am vrut sa mai imi cumpar ceva dar din pacate nu era pe stoc ,dar le las pe altadata.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu