miercuri, 17 septembrie 2014

Review CASTING CRÈME GLOSS!

Dupa cum probabil a-ti vazut in acest Haul ,am cumparat aceasta vopsea de par pentru mama mea . Acum 7 zile (chiar dupa ce mi-a sosit comanda) s-a si vopsit si am asteptat sa imi spuna cateva cuvinte despre aceasta vopsea pe care nu o mai incercase inainte. Eu am cumparat in nuanta 210 Negru Albăstrui de pe Aoro.
Sa va spun cam ce spun cei de la L'oreal despre aceasta vopsea si apoi revin cu parerile mamei mele. 

În sfârşit fără amoniac, Casting Crème Gloss acoperă foarte bine firele albe şi produce reflexii ultra-glossy încântătoare. Plină de nuanţe, redă părului tău o culoare irizantă cu reflexii strălucitoare şi vizibile, cu un rezultat foarte natural şi durabil.

Cea ce am sesizat amandoua a fost mirosul foarte placut,deci nu va asteptati la mirosul acela insuportabil (din punctul meu de vedere) care il au multe vopsele. In primul rand trebuie sa specific ca mama mea are parul scurt si mai des,dar de obicei ii ajunge o cutie de vopsea sa isi acopere tot parul si poate chiar mai ramanea din aceea vopsea,dar in cazul acesteia deabea ca a reusit sa acopere tot,deci este oarecum intr-o cantitate mai mica decat celelalte (obisnuia sa foloseasca Garnier). In cazul acestei vopsele nu a simtit nici un fel de usturime,iritatie sau ceva de genul cum a mai patit la altele . A stat 30 de minute cu ea in par si a fost de ajuns sa acopere toate firele albe. Dupa cum poate stiti dupa clatarire la unele vopsele curge foarte mult culoarea din par si mai apoi se transfera si pe prosop,cu aceasta a curs foarte putin cum era si normal dupa vopsire dar nu s-a tranferat pe prosop,iar la celelalte spalari nu a mai curs culoarea decat foarte putin. Acum dupa 7 zile de la vopsire culoarea este la fel de intensa si are acel luciu frumos. Mama mea o recomanda si clar o vom recumpara ,dar in caz de alte schimbari/sesizari la adresa ei voi reveni aici cu detali.





Sa aveti o zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu