luni, 29 septembrie 2014

Oriflame C13 Haul !



Hello Girls!! Azi va prezint un haul de la Oriflame C13. Chiar azi mi-a venit coletul si cum luni e zi de postare am zis sa va arat acestea. Chiar acum ma gandesc ca de mult nu am mai postat un haul de la oriflame. Ok ,mi-am luat cateva produse de care aveam oarecum nevoie si voi incepe cu Wellness . Mi-am cumparat un Shake de ciocolata(tocmai ce beau 150 de ml si pot spune ca are un gust acceptabil destul de ok) mi-am luat si niste batoane tot cu ciocolata,un shaker cu lingurita si niste Multivitatmine si Minerale pentru femei (acesta este pentru mama mea) este prima data cand incerc ceva din gama Wellness iar pe viitor daca vor avea un efect vreau sa imi fac si abonament la ei.
Aici mi-am luat doua geluri de dus de la Discover unul Sicilian Dream si Parisian Delight (dupa prima mirosire il prefer pe cel Parisian Delight pentru acest anotimp este mai dulce. Apoi doua paste de dinti de la Optifresh unul pentru albire si unul impotriva carilor. Am luat si doua sampoane si anume preferatul meu pentru Volum(mai aveam doua acasa dar am zis sa am rezerve) si Pure Balance caruia am zis sa ii dau o sansa (nu l-am mai avut inainte),am avut nevoie de un balsam de par si l-am luat pe cel de la Nature Secrets pentru par normal,un deodorant cu bila (nu pentru mine ca nu imi plac cele cu bila) Tender Care Gift Box probabil stiti deja si de la celelalte fete ca l-am putut inlocui cu taxa de manipulare. Crema de ochi de la Ecollagen desi este 35+ si sincer nu ma tenta deloc l-am cumparat pentru ca cineva dorea parfumul de la Giordani si pentru ca aceea persoana sa beneficieze de oferta a trebuit sa iau eu ceva de la anumite pagini ,si acesta era singurul produs care  imi convenea oarecum. Am cumparat la oferta si rimelul nou de la The One Wonder Lash si cumparandu-l am beneficiat de o oferta si la un fard crema de ochi de la The One,


Si aici avem un set care era la promotie si anume un Body Scrub si o lotiune de bronzare graduala (nu le-am mai avut dar am citit review-uri bune despre ele). Parfumul Lovely Garden pe care l-am primit la un pret minuscul in calitate de reprezentant Oriflame. O lufa (nu era in catalog ,eu am cumparat-o direct de pe site) si o masca de picioare pentru hidratare intensa pentru mama mea.

Si cam asa arata catalogul C14 care incepe pe 7.10.2014 si in care se lanseaza un nou parfum Giordani.



Sa aveti o zi superba!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu