vineri, 12 septembrie 2014

My Pink Friday!!

Astazi m-am trezit gandindu-ma la roz ,mai exact la rujurile/glossurile mele roz despre care vreau neaparat sa fac o postare si nu doar despre cele roz,despre toate ,pentru ca am destul de multe rujuri. Dar cum mi-am propus sa postez in fiecare luni,miercuri si vineri si nu am poze facute la rujuri am zis sa fac repede o postare de genul si sa va arat niste produse de care eu sunt foarte multumita si coincidenta a facut sa fie roz si de aceea si My Pink Friday! Ador toate produsele din aceasta imagine in special noua mea iubire Victoria Secret Pure Seduction,cred ca voi repeta la nesfarsit cat o ador. Aveti aici(link) un review.

Despre rujul si butter glosul de la NYX voi scrie in aceea postare promisa,despre Babylips am scris ceva pe aici(link) ,dar mi-am mai schimbat putin parerea deci cred ca va urma si la ea un scurt review. Despre lotiunea tonica de la Garnier am scris aici(link) o folosesc doar cand imi simt tenul mai uscat dar o prefer in varianta verde cu extract de struguri.


Sper sa va bucurati de o zi frumoasa de vineri!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu