duminică, 7 septembrie 2014

Victoria Secret-Pure Seduction

Asa cum am mai spus si in alte postari doream aceasta crema foarte mult ,si iata ca este a mea(si vor mai fi si alte arome). Prima oara va spun ca are 250 ml,expira in 12 luni de la deschidere si eu am cumparat-o de pe Aoro.
Acum vreau sa va zic ca am ramas extrem de impresionata de ea. In primul rand mirosul desi unul floral(cum spun multi) mie imi pare o combinatie intre floral si fructat totusi mai mult fructat. Are o persistenta destul de lunga nu am mai intalnit pana acum creme care sa persiste atat de mult. Pe piele mea rezista cam 5 ore si apoi tot se simte dar nu asa de tare. Si pot spune ca in primele ore daca cineva intra in camera mea simtea inca de la usa mirosul cremei. Pot linistita sa o inlocuiesc cu un parfum dimineata/dupamasa cand nu sunt plecata mai mult de 5 ore si totusi vreau ceva usor ,dulce dar discret in acelasi timp,pentru ca nu mereu ne dorim un parfum puternic si inecacios.
Poate ve-ti spune ca o am de cateva zile si eu deja ii fac un review ,dar sincer consider ca la o crema nu ai nevoie de o luna de folosire sa iti dai seama ce poate face si ce nu.
Imi place ca este destul de hidratanta desi nu este o crema grasa si intra repede in piele. Vreau sa imi cumpar de la VS si un unt de corp dar deocamdata pe luni voi da comanda pe Aoro la inca doua creme de corp si acolo nu au unturi de la VS ,doar gel de dus ,crema de corp si spray de corp..si parfumuri de la VS desigur. Singurul loc in care am vazut unt de corp VS este pe Cosmetic Style dar nu avea pe stoc aroma care o doresc eu deci mai astept ...mai este timp pana atunci voi consuma ce am eu.
Deci in mare o iubesc ,si din prima secunda cand am mirosit i-am zis mamei mele (care era langa mine)ca trebuie sa imi iau si altele .



De la mine primeste:









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu