luni, 8 septembrie 2014

Color Tattoo 24HR(Maybelline)

Astazi vom discuta putin despre Color Tattoo 24HR de la Maybelline New York. Eu l-am cumparat din DM in nuanta 40-Permanent Taupe
Ei spun ca este un gel-crema dar mie nu imi pare ca are o textura de gel. Este cremos si pigmentat. Desi eu am si fardul crema de la Elf si acela este mult mai cremos. Dar in schimb acesta rezista mult mai mult. Si va spun ca l-am incercat prima data pe mana si dupa ce m-am spalat de doua ori ,produsul/fardul era tot acolo evident nu asa de intens ,dar inca era. Pe ochii rezista foarte bine si fara baza (puteti chiar sa il folositi pe el ca baza  sau doar sa il aplicati asa simplu pe pleoapa si sa iesiti in oras linistite) depinde de cat de complex doriti sa aveti machiajul.


Totusi daca doriti puteti sa folositi si o baza sub ,eu prefer sa fac asta cand stiu ca vreau sa il port mai mult si nuanta sa fie si mai intensa,desi cum am zis este foarte pigmentat. Eu am doar aceasta nuanta ,pentru ca ea ma tentat cel mai mult. Cum am zis mai am si doua farduri crema de ELF ,si mai gandesc sa mai imi cumpar cateva nuante si de la AVON si de la ORIFLAME pentru ca am vazut ca sunt foarte laudate pe aici si vreau sa le testez si sa fac apoi o postare unde sa compar toate aceste marci. Ce spuneti de ideea mea? Am reusit sa prind in poze si culoarea reala a fardului,cum se vede nu l-am folosit prea mult pentru ca il am doar de o saptamana ,dar mi-a ajuns sa imi fac o scurta parere. Oricum daca intre timp mai apar noutati le voi spune in aceea postare cu comparatia.
Singurul lucru care mi-l doresc este sa nu se usuce.




In momentul de fata.
De la mine primeste:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu